IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Deel
 

 Stylesheet

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
PEAƦL
Admin
PEAƦL
Naam :
Sarah (Doos)
Rank :
Expert
Aantal berichten :
60
Punten :
60

Stylesheet Empty
BerichtOnderwerp: Stylesheet   Stylesheet Emptydo mei 14, 2015 10:40 am


Stylesheet


Je kan er eigenlijk niet meer omheen tegenwoordig, de postsheets die gebruikt worden in RPG fora. Iedereen heeft wel eens met iemand gespeeld die een code in zijn of haar post gebruikte om de tekst wat op te leuken. Deze codes worden vaak van Engelse fora gehaald waar honderden van dit soort codes zijn gedeeld voor iedereen om te gebruiken.

Echter was er, voor zo ver bij mij bekend, nog niet zo'n soort forum in het Nederlands en zeker niet gebouwd op Actieforum. Dit was een probleempunt, omdat Actieforum soms anders reageert op de codes dan bijvoorbeeld jcink, en hierdoor veel codes niet bruikbaar waren voor de gebruikers van Actieforum. Ook is aanmelden vaak een verplichting op de Engelse code fora wil je de codes kunnen zien, zelfs als je niet van plan bent om verder iets met je account te doen.

Het doel achter Stylesheet is het vormen van een heldere, uitgebreide database van bruikbare postsheets en andere codes speciaal voor Actieforum. Het forum moet bruikbaar zijn voor iedereen en sluit daarin gebruikers die geen account willen maken niet uit. Onze missie is het verbeteren en versterken van de coding community op Actieforum fora en de beschikbaarheid van codes verhogen. Natuurlijk ben jij welkom om je steentje daar aan bij te dragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stylesheet.actieforum.com
 
Stylesheet
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stylesheet :: Connecting :: About-