IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Deel
 

 Twistin'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tick Tock

Tick Tock
Naam :
Marieke
Rank :
Unranked
Aantal berichten :
37
Punten :
100
Woonplaats :
Ergens in het noorden van het zuiden van Nederland :3

Twistin' Empty
BerichtOnderwerp: Twistin'   Twistin' Emptydo jul 23, 2015 5:00 pm

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc convallis in tellus eget porttitor. Etiam elementum, ex ut auctor commodo, mauris erat blandit orci, ac vestibulum orci urna sed ligula. Vestibulum nec tortor sem. Nullam eget augue erat. Phasellus venenatis commodo odio in egestas. Aliquam gravida sem consectetur congue faucibus. Quisque nunc justo, congue ut porta sed, mattis fermentum nisl. Nulla efficitur non enim at mollis. Suspendisse mollis semper urna sit amet iaculis. Donec interdum suscipit massa et condimentum. Maecenas consectetur dictum nisi. Etiam ornare quis purus nec varius. Nam tortor ex, fringilla sit amet sapien at, dapibus pellentesque lacus. Nullam in pellentesque erat, eu ultrices orci.

Morbi euismod eros vitae eros accumsan lacinia. In hac habitasse platea dictumst. Sed nec nisl vitae quam pretium tincidunt non in nulla. Proin in posuere massa, ac maximus enim. Pellentesque congue, felis eu dictum interdum, ex augue imperdiet elit, et scelerisque arcu mi vitae urna. Donec cursus, nunc ut maximus tempus, lacus nunc faucibus augue, quis semper leo augue at mi. Sed blandit magna id sapien dapibus lacinia. Nam nec malesuada metus, vitae ornare libero.

Regels
| Je laat de credits er altijd op staan.
| Er verschijnt een scrollbar wanneer de tekst langer wordt.
| Natuurlijk mag je de tekst, kleuren en het plaatje aanpassen, maar verder blijf je van de code af. (De plekken waar deze dingen aangepast kunnen worden, zijn in hoofdletters aangegeven in de code hieronder.)
| Ik zou het leuk vinden om te weten wanneer iemand dit gebruikt, maar je hoeft het niet per-se te vermelden.
| Als je een probleem hebt ontdekt dat te maken heeft met deze sheet, meld het dan hier zodat ik kan kijken wat ik er aan kan doen.
Code:
<center><div style="Width:500px;"><div align="left"><div style="padding:2px;width:296px;overflow:auto;height:296px;background-color:ACHTERGRONDKLEUR TEKSTVAK;border:2px solid RANDKLEUR TEKSTVAK;text-align:justify;color:TEKSTKLEUR;position:relative;z-index:9999;">TEKST HIER</div></div><div align="right"><div class="miiep"><div style="border-radius:0px 20px 20px 0px;border:2px solid RANDKLEUR PLAATJE;width:190px;height:300px;background-image:url(URL 190X300 PLAATJE);margin-top:-300px;"></div></div></div><div style="text-align:center;width:304px;margin-left:306px;"><a href="http://stylesheet.actieforum.com/u3">♦.♦</a></div></div><style>.miiep{width:190px;transition:2.5s;} .miiep:hover{transform:rotatex(360deg);}</style></center>


Laatst aangepast door Tick op di okt 27, 2015 3:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Larue

Larue
Naam :
Juno
Rank :
Unranked
Aantal berichten :
7
Punten :
0

Twistin' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twistin'   Twistin' Emptydi jul 28, 2015 4:16 pm

Voor nog een pokedex op Pokemon journey ;3

én op Warriorcats ;3


Laatst aangepast door Larue op do aug 06, 2015 8:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Warriorcats)
Terug naar boven Ga naar beneden
Larue

Larue
Naam :
Juno
Rank :
Unranked
Aantal berichten :
7
Punten :
0

Twistin' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twistin'   Twistin' Emptyma nov 30, 2015 7:54 pm

Separa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Twistin' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twistin'   Twistin' Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Twistin'
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stylesheet :: Archives :: Sheets-